Latest news: --- PET2 Update 5340 Multilingual is availeble --- Rheingold 4.20.31 Standalone / SDP-BLP 4.20.30 / ISTA-P 3.67.0.000 --- SCANIA VCI 1 - Good truck diagnostics device with European Union quality --- XENTRY NEW Patcher 32&64.bit 12-2019/03-2020 --- Mitchell Ultramate Estimating 10.2019 - Torrent (without pass) --- Carly Renault 6.14 Full Pro (Android diagnostics + codding + real mileage) --- vvdi bmw not only for locksmith but also support coding, programming, mileage reset --- VmWare Hyundai Robex + SM Online --- winrar 5.80 full --- DPA5 CHN - Good truck diagnostics device with European Union quality --- VmWare GMNA 2019-11 --- VmWare Isuzu all --- Remote install - Jaguar Land Rover JLR SDD, EPC, Microcat --- BMW SP-Daten 67.0 - Mega --- Caterpillar SIS 2019-01 --- DTS.Monaco.v8.14.016 BenzNinja FREE - UNLOCKED --- Volvo FH12 D12D Manuel --- Mitsubishi MMC ASA all regions: Japan America Europe Export - Torrent (without pass) --- PET2 Update 5330 Multilingual is availeble --- SRS ---

Thank You For Your Registration AP Forum!!! We Wish You A Good Time AP Forum!!!

DO NOT WAIT For The Registration To Confirm Your EMAIL, Your Account Is Automatically AVTIVATED Very Soon AP Forum!!!! Please Stay With Us Online.... Thank You For Registering! (Administration)

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GPS Fiat Tipo
Bonjour à tous.

Voilà, j’ai essayé de mettre mon GPS sur ma fiat tipo, mais il me mais un message d’erreur (voir photo GPS_3).

Pour temps, ce n’est pas la première fois que je fais des mises à jours, via le site Maps mopar.eu/fr.

J’ai télécharger la carte, ainsi que la licence, (vois photo GPS_2 ), j’ai mis tout cela sur une clé USB de 125 Giga et cela ne fonctionne pas.

Mon GPS a la carte installées (Europe v1025.9409) Phot GPS_1),et je veux mettre la 1035.1.

Quelqu’un aurait-il une idée.

Dans l’attente de vos réponses recevez mais salutations.

Reply
Thanks given by:

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)